dinsdag 28 juli 2020

Ervaringen in het Asea by Nina team

We zijn inmiddels met een groep van 20 lotgenoten bezig met Asea producten en we delen onze ervaringen met elkaar in een besloten Facebookgroep. Ik wil hier een aantal ervaringen met jullie delen.


De meesten ervaren al in de eerste dagen verschil. Vooral beter slapen is 1 van de eerste dingen die men direct ervaart en meer uithoudingsvermogen volgt al snel.

Eén persoon is gestopt vanwege de smaak van het redox water, die sterker is bij een groter tekort.

Ook ontgiftingsklachten (vermoeidheid, hoofdpijn, emoties en dromen, huiduitslag, jeuk, enz) horen erbij, zeker bij een hogere dosering. Dat is overigens een heel goed teken, want het lichaam ruimt op en dat is het begin van herstel. 

We vinden het allemaal, ijdel als we zijn, erg leuk om te zien dat rimpels simpelweg verdwijnen en dat we bijna allemaal direct iets positiefs merken. 

Ik deel graag onderstaande ervaringen uit de groep met jullie! 

"Ik heb heel wisselende dagen, maar voel me overall wel echt beter!"
G. (Lymepatiënt, maanden Asea)

"Mijn haren voelen weer gezond aan en glanzen weer."
W. (1 maand Asea)

"Mijn tandhalzen zijn minder gevoelig."
Nina

"Mijn vermoeidheid is minder. Mijn hoofd is minder snel moe. Mijn spieren zijn minder pijnlijk s’morgens. Ik slaap dieper. Ik ben minder licht- en geluidgevoelig."
Marjolein Thys (Lupuspatiënte) - na 3 maanden Asea

"Mijn huid ziet er frisser uit en voelt zachter aan."
Silvia - na 3 weken Renu28

"Ik ben kwikker in mijn hoofd en sneller gerecupereerd. Ik moet nog wel elke dag bijslapen."
Sabrina (Lymepatiënt) - na 1,5 week Asea

"Ik krijg veel complimentjes over mijn huid die een gezonde gloed heeft gekregen en gladder is geworden. Ook hoor ik vaak dat ik er niet meer moe maar 'tevreden' uitzie."
Nina

"Mijn nagels zijn gladder."
Marjolein Thys - na 1 maand Asea

"Sinds ik de gel op mijn buik smeer kan ik weer goed naar de wc. Dat ging nogal moeizaam en lukte hooguit een paar keer per week, maar nu kan ik weer dagelijks en is de substantie zoals het hoort."
Marjolein (Lymepatiënte) - 2 maal daags Renu28

"Ik ben op reis helemaal verbrand, behalve de huid in mijn gezicht die ik 2x per dag insmeer met de gel."
Sabrina - 1 maand Renu28

"Mijn energielevel blijft heel de dag op hetzelfde niveau, ipv steeds verder in te kakken."
Nina

"Ik lag al uren wakker van de pijn in mijn nek, ik smeerde er de Renu28 op en viel in slaap."
B. - na nekoperatie

"Mijn huid is terug voller en strakker, minder gerimpeld." 
V. B. - 28 dagen Renu28

"Ik word uitgerust vóór de wekker wakker."
Silvia - na 1 week Asea

"Ik merk dat mijn ogen precies minder droog voelen, ik heb zelfs 2 dagen na elkaar weer lenzen kunnen dragen..., dat is jaren geleden!" 
V. B. - Renu28

"Mijn wangen zijn super zacht en ik heb echt een beetje een dewy/glowy huid."
B. - Renu28

"Ik heb het idee dat ik dieper en sneller slaap."
G. - na 3 maanden Asea

"Ik merk nog niks, maar dat kan ook bijna niet na 24 jaar ziek zijn. Ik ga dus dapper door. Mijn mond voelt wel schoner."
I. (ME patiënte) - na 2 maanden Asea

"De huidontstekingen blijven terugkomen, maar ik merk dat ze met de gel sneller weggaan en dat de huid mooi geneest."
B. - na een paar maanden Renu28

"Ik merk op mijn betere dagen dat ik veel verder kan wandelen zonder verergering van mijn bestaande klachten te krijgen en dat ik iets minder lang hoef te herstellen van een inspanning."
Marjolein (Lymepatiënte) - na 6 weken Asea

Meer lezen?
Mijn Facebookgroep is alleen toegankelijk voor iedereen die via mij Asea gebruikt en door mij wordt begeleid, maar er zijn ook Nederlandse en internationale groepen waar je ervaringen van gebruikers kunt lezen:

  • Asea Healthy Self
  • Asea Nederland Healthy Self

Bestellen?
Bestel je via mijn linkje, dan krijg je mijn begeleiding er gratis bij.



Lees ook: 35 manieren om ASEA te gebruiken


Geen opmerkingen :

Een reactie posten








Ik leg mijn oor te luisteren en leer.
Ik ben geen expert. Ik probeer.
Ik denk, zoek en observeer.
Ik schrijf en inspireer.





Deze producten zijn niet bedoeld voor diagnose, behandeling, genezing of voorkoming van ziekten.