donderdag 2 juli 2020

Asea by Silvia

Op 19 mei startte Silvia met de huidgel en na 10 dagen kreeg ik een berichtje, er was al zichtbaar effect!

Waar is dat verticale lijntje gebleven??

Dag 10 met Asea Renu28:
"Ik vind het zelf wel te zien, ik zie er frisser uit en mijn huid is zachter!
Ik zou denk ik ook nog graag een keer die drank willen proberen. Ik slaap zo slecht!" 

Op 23 juni startte Silvia met de Asea Redox drank, de volgende ochtend stuurde ze: "Heerlijk geslapen 🙌"

Op dag 5:
"Ik sliep al weken slecht voor het gebruik van de drank. Na de eerste inname gelijk goed ingeslapen en ook doorgeslapen. Ik merk wel dat ik overdag meerdere momenten zooo moe ben dat ik echt even een powernapje moet doen. Dit had ik voorheen dan weer niet. Verder nog geen veranderingen maar ook nog maar 5 dagen bezig..."

*geadviseerd om de dosering wat omlaag te doen*

Op dag 8:
"Vanmorgen stond ik om 07.00 naast mijn bed, dit voordat mijn wekker af zou gaan om 07.30. Normaal gesproken zou ik tot 08.00 snoozen. Dag 8 met Asea drank 🙃"

Ook haar dochter heeft de impact van de redox moleculen ontdekt:

"Afgelopen weekend logeerde mijn dochter bij ons, ze heeft vaak last van een koortslip. Ze voelde weer een koortslip opkomen, dit begint met prikkelingen op haar lip. Gelijk begonnen met smeren van de asea huidgel en dit de hele avond zo af en toe herhaald. Ik had net even app contact met haar en de koortslip heeft niet doorgezet, dit is nog niet eerder gelukt met alle merken creme die ze er voor heeft liggen."

Heerlijk om te volgen, Sil!


Het effect van Renu28 huidgel

Geen opmerkingen :

Een reactie posten








Ik leg mijn oor te luisteren en leer.
Ik ben geen expert. Ik probeer.
Ik denk, zoek en observeer.
Ik schrijf en inspireer.





Deze producten zijn niet bedoeld voor diagnose, behandeling, genezing of voorkoming van ziekten.