zaterdag 4 juli 2020

Asea by Marjolein


Marjolein was 1 van de volgers die mee deed met de winactie van een tubetje Renu28 huidgel. De voorwaarde om te kunnen winnen was een huidprobleem én een foto hiervan. Het probleem was duidelijk... Maar het resultaat van de gel gelukkig ook!
Het probleem
was duidelijk... 

Op 15 mei startte Marjolein met de Asea Renu28 huidgel en op 19 mei kreeg ik een berichtje:

"Ik vind dat er al een kleine verbetering zichtbaar is. Ook bij mijn dochter met acne, ze vind het zelf ook!"

Zodra het proeftubetje leeg was, verergerden de huidklachten weer, dus er werd snel een bestelling geplaatst en 2 dagen later was de bestelling in huis. De volgende dag kreeg ik een berichtje:

"Gezicht is al opvallend veel beter dan gisteren!"

Nieuwsgierig naar het effect bij inwendig gebruik startte Marjolein op 2 juni ook met de Asea Redox drank. Het eerst slokje werd voor het slapengaan ingenomen en de volgende ochtend kreeg ik een update:

"Na 10 min kreeg ik wat vreemde hoofdpijn. Slecht geslapen."

Een maand later is dit gelukkig veranderd:

"Bij mij is dieper slapen de grootste merkbare verandering tot nu toe.  Alhoewel het geen constante is. Soms slaap ik heel onrustig met veel dromen. 

Mijn ochtendstijfheid is vaak weg en sommige van mijn nagels zijn gladder (die waren geribbeld). 

Ik ben op 2 juni heel rustig begonnen en heb vrij snel kunnen opbouwen, omdat ik geen klachten ondervond. 
Ik neem nu 30ml 's morgens en 60ml 's avonds. Neem ik meer, dan ben ik precies mentaal meer moe. Wel heb ik nog niet geprobeerd om echt veel meer te nemen. 4x 60ml bv. 

Vaak voelt het alsof mijn lichaam meer energie heeft, maar mijn hoofd is niet altijd mee. 

De uitslag in mijn gezicht en de couperose verbeteren heeeeel langzaam. Vooral mijn rechterwang gaat vooruit. Wel krijg ik nog steeds nieuwe puistjes. Ze genezen wel sneller door de Renu huidgel. 

Ook de duur van mijn middagdut is gehalveerd.

Oh ja en mijn man sliep niet door 's nachts. Ik geef hem nu 60ml s avonds en hij slaapt veel beter!!! 👍🏻

Natuurlijk had ik graag gehad dat het sneller ging. Maar ik ben al 25 jaar ziek...

Het aanvullend gebruiken van bentonietklei vind ik een aanrader. Ik voel mij daar alleszins goed bij."

Het resultaat na een 7 weken Asea Renu 28 in combinatie met de Redox drank


Inmiddels heeft Marjolein zich aangemeld als associate (verkoper), vanwege de geweldige promo die momenteel loopt. (Je bestelt bijvoorbeeld voor 150 punten en krijgt 100 punten besteltegoed.)


Geen opmerkingen :

Een reactie posten








Ik leg mijn oor te luisteren en leer.
Ik ben geen expert. Ik probeer.
Ik denk, zoek en observeer.
Ik schrijf en inspireer.





Deze producten zijn niet bedoeld voor diagnose, behandeling, genezing of voorkoming van ziekten.