donderdag 30 juli 2020

Asea by Marjolein (2)

Marjolein nummer 2 is ook weer het bewijs dat zelfs een hele lage dosering al effectief kan zijn. Deze lage dosering werd ingezet, omdat Marjolein erg ziek is en overal ontzettend heftig op reageert.

Ze vertelt zelf na 6 weken Asea en Renu28 huidgel hoe het gaat:


"Begin juni ben ik gestart met 5ml per dag, daarvan had ik 4 dagen hele erge migraine, dus ben ik gestopt totdat de migraine over was. Toen weer opgestart met 2ml, maar weer werden al m'n klachten erger. Daarna met 1ml verder gegaan en dat ging goed. Heel langzaam ben ik nu aan het opbouwen.

Sinds ik de gel op mijn buik smeer kan ik weer goed naar de wc. Dat ging nogal moeizaam en lukte hooguit een paar keer per week, maar nu kan ik weer dagelijks en is de substantie zacht, zoals het hoort. 

Ik merk op mijn betere dagen dat ik verder kan wandelen zonder verergering van mijn bestaande klachten te krijgen en dat ik iets minder lang hoef te herstellen van een inspanning. 

Het verschil met wandelen is wel echt opvallend, van normaal max 10 min op een goede dag maar nu echt vaak een uur en in uitzonderlijke gevallen zelfs 2 uur!

Ook kan ik met warm weer langer in de zon zitten.

Ik ben hier al heel blij mee!"

Ik ben vooral benieuwd wat een hoge dosering gaat doen, zodra je die kunt verdragen, Marjolein! Keep on going!

Geen opmerkingen :

Een reactie posten








Ik leg mijn oor te luisteren en leer.
Ik ben geen expert. Ik probeer.
Ik denk, zoek en observeer.
Ik schrijf en inspireer.





Deze producten zijn niet bedoeld voor diagnose, behandeling, genezing of voorkoming van ziekten.