vrijdag 22 mei 2020

Asea by Gaby



Gaby is gestart met Asea (drank en huidgel) en stuurde:

Dag 1 - 15 mei:
"Ik deed de huidgel op en zag meteen resultaat. 🙈
Weet dat het gek klinkt maar het zag er instant beter uit, bizar toch!"

Dag 7 - 22 mei:
"Ik merk echt dat ik korter slaap. Ben al rond 08:00 uur wakker en kan dan meteen uit bed, voorheen pas rond 10:00 uur. Ik kan dus eerder starten met werken, maar heb niet het idee dat ik later op de dag meer energie heb. 

Mijn huid wordt wel echt beter! Moeilijk om op de foto te zien, maar ik zie het zelf goed en heb het idee dat mijn ogen helderder staan.

Mijn lichaam voelt ook lichter bij het ontwaken, ik had eerst meer een soort brak gevoel.

Ik gebruik al jaren vanalles, dit is het eerste dat meteen instant werkt. 

Ik ben echt super blij dat het op mijn pad is gekomen door jou, het geeft me echt hoop op een normaal leven.

En voor wat het doet is het niet duur!"

Gaby

Geen opmerkingen :

Een reactie posten








Ik leg mijn oor te luisteren en leer.
Ik ben geen expert. Ik probeer.
Ik denk, zoek en observeer.
Ik schrijf en inspireer.





Deze producten zijn niet bedoeld voor diagnose, behandeling, genezing of voorkoming van ziekten.