donderdag 28 mei 2020

Asea by Denise


Dag 1 - 28 mei:

Ook Denise is gestart met Asea (drank en huidgel) en ze stuurde me gisteren, nadat ze het eerste slokje had ingenomen:

"Ik verlang zo enorm naar een nacht doorslapen. Ik slaap al weken slecht, alleen van half 2 tot half 6. Zal blij zijn als ik alleen al kan slapen."

Toen ik vanochtend wakker werd was er al een berichtje van haar:

"Ik heb als een roos geslapen hoor niet te geloven! Ik ben denk ik rond kwart over 11 in slaap gevallen en als m’n wekker niet was gegaan om half 8, had ik nog uren door geslapen! 🙈Ik moest wel om de 2 uur plassen, dus ik ben er een paar keer uit geweest maar viel gelijk weer als een blok in slaap. Normaal word ik wakker en kan ik niet verder meer slapen, hoe moe ik ook ben.."

Zo geweldig!

Snappen jullie nu waarom ik mijn ervaringen graag met jullie deel? Dit gun ik iedereen, ik word hier zo blij van!

Geen opmerkingen :

Een reactie posten








Ik leg mijn oor te luisteren en leer.
Ik ben geen expert. Ik probeer.
Ik denk, zoek en observeer.
Ik schrijf en inspireer.





Deze producten zijn niet bedoeld voor diagnose, behandeling, genezing of voorkoming van ziekten.