dinsdag 1 december 2020

Mijn ervaring na 7 maanden Asea

Op 1 april dit jaar (geen grapje) begon ik met redox moleculen voor ondersteuning van celherstel, ontgifting en immuunsysteem.


Begin november besloot ik na 7 maanden dagelijks gebruik even te stoppen met de redox moleculen, maar dat was van korte duur! Wat een verschil! 😱 

Mijn energielevel was in die 7 maanden heel constant geworden (en dat met de halve dosering) en vooral mijn herstel na teveel inspanning was enorm verbeterd, ik herstelde gewoon weer in 1 nacht, zoals het hoort. 

3 dagen nadat ik stopte begon ik het verschil te merken. Ik ging weer terug naar hoe het was voordat ik begon. Een week lang pijn na een fotoreportage van 3 uur. Lichter slapen, minder uitgerust, sneller overprikkeld, minder geconcentreerd. Een batterijtje dat in sneltreinvaart leeg liep en... weer terug naar een middagdutje. 😴

Kak zeg... Dat betekent dus dat het inderdaad enΓ³rm ondersteunt (wat ik pas echt besefte nadat ik stopte), maar dat je die ondersteuning net als voeding dagelijks nodig hebt.

Dus ik heb weer nieuwe voorraad besteld en ben inmiddels weer ruim een week bezig. Het energieniveau is weer constanter, mijn batterijtje loopt amper leeg. Middagdutje is niet meer nodig, maar het is nog niet helemaal hersteld. Het inkakmomentje is opgeschoven naar begin van de avond. πŸ˜„

Naast dagelijks de klei en regelmatig de parasietenkuur heb ik dit dus echt nodig om (parttime) te kunnen meedraaien in de maatschappij. Ik gebruik het momenteel in de vorm van neusspray, oogdruppels, drank, huidgel, haarspray, brandwondengel, enz. 

7 maanden geleden vroeg ik me op mijn blog af; is Asea een wondermiddel? Voor mijn huid absoluut! Ik overdrijf echt niet als ik zeg dat mijn huid zeker 7 jaar terug in de tijd is gegaan en misschien wel meer. Daarom geloof ik heilig in het celherstel door de redox moleculen. Maar voor mijn lijf? Nee, dat kan ik niet zeggen, want dan zou het alles oplossen en dat heeft het (nog niet) gedaan.

Maar voor mijn uithoudingsvermogen en energieproductie doet het toch echt wonderen en dat geeft hoop voor de rest! πŸ€


Liefs,

Nina 



Geen opmerkingen :

Een reactie posten








Ik leg mijn oor te luisteren en leer.
Ik ben geen expert. Ik probeer.
Ik denk, zoek en observeer.
Ik schrijf en inspireer.





Deze producten zijn niet bedoeld voor diagnose, behandeling, genezing of voorkoming van ziekten.